ACTIVITEITEN

Onze Facebook en Instagram- pagina´s zijn dé plekken waar je de belangrijkste data en informatie over onze events kunt vinden. Nu ook via onze chat.whattsapp.com

Activiteiten die wij onder andere organiseren zijn:

• Sinterklaas

• 3 maandelijkse borrel

• Ladies Walk & Talk

• Voetbal

• Beach Tennis

• Oranjefeest

• Golftoernooi

Een keer per maand, op zondagochtend tussen 10.30 en 12.30 uur spelen Nederlanders en Vlamingen voetbal op het Neymarcomplex langs de Marginal Pinheiros.

Na afloop van 2 uur onderlinge strijd wordt nog nagepraat onder het genot van enkele Heinekens.

Verder is er iedere 6 maanden een seizoensafsluitingsbarbeque waar de beste spelers van die periode speciaal in het zonnetje worden gezet.

Voor nieuwe enthousiaste Nederlandstalige spelers is er altijd plaats in onze vereniging. Heb je ook zin om mee te doen? Neem dan contact op met ons clubsecretariaat per mail gericht aan brazilfrankdemeijer@gmail.com.

Een keertje komen proefspelen is ook mogelijk. Tot snel!

VOETBAL

BEACHTENNIS

3 keer per jaar proberen we een beachtennis toernooi te organiseren, The Double Dutch. Alle niveau's zijn welkom en we spelen gemengd. Aansluitend wordt er gezellig gedronken en gegeten. De winnaars organiseren de Double Dutch voor het volgend toernooi.

SINTERKLAAS

Elk jaar vieren we begin december Sinterklaas binnen de Nederlandse gemeenschap, waarbij de Sint met zijn pieten naar São Paulo afreist. Iedereen zich kan aanmelden om bij dit feest aanwezig te zijn, we vragen voor de organisatie wel een kleine bijdrage. Meer informatie, kijk naar onze facebook of Instagram- page.

BORREL

Elke paar maanden organiseren we op een leuke locatie in São Paulo een borrel waar Nederlanders en andere geïnteresseerden kunnen kennismaken of bijkletsen. In de agenda laten we snel weten waar de volgende borrel word gehouden!

GOLFTOERNOOI

Een drietal keer paar jaar wordt het ‘Oranje Jasje’ golftoernooi georganiseerd. Dit is voor golfers van alle niveaus en de score is met handicap verrekening. Elke keer kiezen we een andere baan, zodat de deelnemers ook nog een variëteit aan São Paulo golf courses krijgen te zien. De 19de hole wordt verrijkt met hapjes en drankjes, en natuurlijk de prijsuitreiking. De winnaar mag het zeer gewilde Oranje Jasje dragen tot de daaropvolgende wedstrijd. Afhankelijk van de mogelijkheid op de golfbaan organiseren we ook een clinic voor de mensen die het golfen gewoon een keertje willen proberen. Uitstekend familieprogramma.

Op woensdagavond wordt er vaak een balletje geslagen op de driving range bij Congonhas vliegveld. Er is daar ook gelegenheid tot les met één van de lokale pros. Na het opwarmen lopen we 18 par drietjes om het korte spel op niveau te brengen. Afsluiting meestal met hapje drankje.

Wil je meer info of meteen meedoen, laat het dan weten aan Mike Wouters, email: mike.wouters@yahoo.com.